fredag 23 mars 2012

Cyber Crop Scrapdraken

Här kommer mitt första bidrag till Scrapdrakens Cyber Crop, de har  gjort 10 härliga utmaningar till den. Det är nästan så jag funderar på att göra någon av de LO utmaningar som de har med ... ha ha ... Kortet här nedan har iallafall min kollega fått ikväll då han gick i pension, hans klocka kommer i fortsättningen alltid vara fem över fem (arbetsdagen är över).
Insidan av kortet ser ut så här

Bilden är tagen innan jag skrev texten på tagen. Kollegan är golfspelare som ni kanske förstår av motivet. Han fick en väldigt fin golfklubba och presentkort så att han kan köpa en golfapp ... hmm  det där med golf verkar vara en konstig vetenskap :-) Bäst man håller sig till scrapping ...






3 kommentarer:

  1. Hej på dej!
    Så fint kortet blev, gillar att klockan alltid kommer vara fem över fem :)
    Ses på onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen fint...Jag gillar hur harmoiniskt det är.

    Kul, det var i lördags.

    Ha det bra så länge

    Katja

    SvaraRadera
  3. Snyggt klock kort! och grattis till dej för påskägget du vann med.ryktet går

    Lena

    SvaraRadera