lördag 14 april 2012

Bokkort

Ett bokkort till svärsonen när han fyllde 36 år, så gamla de blir ;-) ha ha ...
Jag tycker att papperna från K-design är så läckra, jag har bara lagt till några retro metallblommor och en namnskylt också den gjord av medtalltejpspapper.
Svärsonen gillar tennis, motivet är från ett Graphic 45 papper. Den halva klockan är från en Tim Holtz die.
Tagen är gjord med hjälp av en enbossingfolder från Tim Holtz (vilken tur att han blev en scrappare;-) Jag tejpade metalltejp på en bit cardstock innan jag embossade den. Sen har jag haft på gesso vit och även svart som jag sedan gnuggat ut över tagen. Tack Lena för tipset att använda distressrefilen att färga gesson med.


1 kommentar:

  1. Det blev hur läckert som helst... verkligen manligt och aldeles lagom dekorerat.

    Kram Katja

    SvaraRadera