torsdag 19 april 2012

Memory

Här har jag gjort ett memoryspel till Maja, lådan är klädd med papper som är limmad med decoupagelim så lådan blev riktig stadig.
Spelkorten har jag gjort av tjocka kartongblad som jag klätt med papper på båda sidorna också de är limmade med decoupagelim så de blev väldigt stadiga de också. Vi får se hur länge de håller :-) Motiven är utstansade av olika dies, totalt 8 olika. Eftersom Maja står bredvid när jag fotar detta så lyckades jag inte få med alla på bilden eftersom hon skulle leka med dem hela tiden.

2 kommentarer:

  1. Så klart Maja vill leka med det jättefina memoryt!
    Vilken bra idé!

    Gillar också ditt bokkort i förra inlägget - toksnyggt.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kanonfint, tänk att få ett eget som ingen annan har likadant.

    SvaraRadera