tisdag 9 april 2013

ATC - Stockholm Scrap & Pearl

Jag har haft en kanonhelg på Stockholm Scrap & Pearl Event. Där var jag med på workshops och tittade på olika demos, så mycket inspiration det gav :-) Sen var det 20 pysselbutiker på plats också, så en del shopping blev det ...  Under eventet var vi ett gäng som passade på att byta ATC kort, för att vi skulle hitta varandra på eventet hade några av oss namnskyltar, så här såg min ut:
Till Sofia som ordnade detta superevent gjorde jag en ATC som såg ut så här:
Jag gjorde även några fler klännings ATC att byta med andra.
I mina tidigare inlägg kan ni se de andra ATC korten som jag bytte bort under eventet. Nu har jag över 30 ATC kort som andra har gjort i min samling. Där kan man se många olika tekniker och den ger massor av inspiration, tack alla ni som bytt ATC kort med mig.



1 kommentar:

  1. älskar dina ATC kort! glad att jag han byta med dig innan mina tog slut. Nästa år ska jag dock göra fler än mina fjuttiga 6 :)

    SvaraRadera