söndag 14 april 2013

Stockholm Scrap & Pearl Event

Jag hade det så himla roligt på eventet, träffade massa nya och gamla vänner. Det var många demos och workshop att titta på och så fanns det 20 butiker på plats, så en del shopping blev det också :-) Här kommer två exempel på vad jag gjorde under eventet, sen påbörjade jag två album som inte är klara för visning än.
Härliga Mette hade en workshop som hette en enkel LO, så här blev min LO. Kan inte komma på rubrik på den så det får vänta ett tag ...
Pagoni hade en workshop i att stansa metalltags, det var jätteroligt :-) Är nyfiken på detta med smyckestillverkning, undrar om det är en dyr hobby? Synd att jag missade att köpa kedjor till mina tags, ibland blir det mycke ... ;-)
Härlig med så många pysslare samlade på ett ställe :-)


2 kommentarer:

  1. Jag kanske har så att det räcker till ett av tagsen, köpte lite längre än jag behöver. Jag ska annars köra på lädersnodd till mitt hjärta.

    SvaraRadera
  2. Hej

    Vilken snygg LO!
    Härliga färger.

    /Linn

    SvaraRadera