lördag 16 maj 2015

Skräp pyssel - scrapbooking

Jag har många snälla jobbarkompisar som samlar in fina saker till mitt pysslande :-) Från en av dem har jag fått pysselmaterial som hennes man samlat in, han har en bilverkstad, ni kan ju bara tänka er så mycket fint det finns där :-) Chokladasken fick han till jul, sen är det lite lampor och kretskort mm som jag gjort en tavla till honom av.
På Storvretascrappen vann jag en utmaning med den här "tavlan", jättekul och väldigt överraskande.

 I varje bilverkstad ska det finnas en kalenderflicka :-)
T.o.m små små lampor är jättefint pyssel.

2 kommentarer:

  1. WOW! Säger jag bara! Inte konstigt alls att du vann! Supersnyggt! Och tänk vilken härlig hobby det här är! Allt går att använda :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Hoppas vi ses ikväll!

    SvaraRadera